Кліпове мислення в анестезіології: парадокс сьогодення [Текст] / В. В. Єхалов [та ін.]> // Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - 2020. - N 1. - С. 39-42
MeSH-главная: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY ДЕТИ -- CHILD ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL Аннотация: Було проведено аналіз 1156 анонімних анкет студентів 3-4-го курсу, інтернів 1-го року навчання і слухачів циклів спеціалізації та підвищення кваліфікації лікарів за професіями «Анестезіологія» та «Дитяча анестезіологія», використана тестова методика, запропонована М.Б. Литвиновою, яка характеризується критеріальною та категоріальною валідністю. Було отримано несподівані результати в групах дослідження лікарів-анестезіологів зі стажем роботи за фахом від 5 до 20 років, що виявилося у більш ніж дворазовому підвищенню показників кліпового мислення в порівнянні з інтернами. Такої динаміки прогресу явища нами досі не було виявлено ні в одній з груп медичних професіоналів. Така ж сама тенденція, в дещо меншій мірі, була виявлена у дитячих анестезіологів. Значне зростання кількості носіїв кліпового мислення в анестезіологічному середовищі пояснюється професійною закономірністю та поліфункціональністю вузької спеціальності (якщо інформаційні фрагменти відсилають до цілого, це означає, що кліпове мислення перетворюється на символічне) Доп.точки доступа: Єхалов, В. В. Єгоров, С. В. Павлиш, О. С. Бараннік, С. І.
Свободных экз. нет
|