Палійчук, В. І. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх стоматологів методами ситуативного моделювання [Текст] / В. І. Палійчук> // Соврем. стоматология. - 2019. - N 5. - С. 106-109 MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции) ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление, тенденции) ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE Аннотация: Для проведення дослідження було використано аналіз науково-педагогічної літератури, наведено дефініцію «ситуативне моделювання»; проаналізовано методи ситуативного моделювання (імітаційні та ділові ігри, «case-study», ситуаційні задачі) у професійній підготовці майбутніх стоматологів; визначено їх переваги та недоліки; розглянуто можливості їх застосування на кафедрі ортопедичної стоматології ІФНМУ. Результати свідчать про те, що методи ситуативного моделювання є ефективними у процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Висновок. Методи ситуативного моделювання забезпечують формування професійної компетентності та готовності до майбутньої професійної діяльності. Перевагами цих методів є формування вмінь: аналітичних; практичних; творчих; комунікативних; соціальних; рефлексивних. Їх запровадження у процес професійної підготовки майбутніх стоматологів потребує розуміння їхньої специфіки та особливостей використання в умовах медичного університету Свободных экз. нет |