Остапюк, Л. І. Удосконалення освітнього процесу в університеті з врахуванням сучасної парадигми вищої освіти / Л. І. Остапюк, І. О. Тимошенко, А. О. Савичук> // Клініч. та експерим. патологія. - 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 104-107 MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции) УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление, тенденции) Аннотация: Приведений досвід Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, щодо удосконалення навчального процесу на основі нової парадигми вищої освіти: створення умов для підвищення кваліфікації викладачів, набуття професійних компетентностей; запровадження студенто-центрованого підходу до навчання через модернізацію навчальних програм, удосконалення системи оцінювання, з використанням стандартизованих та структурованих її елементів,орієнтованих на мотивацію та результати навчання студентів, з метою вироблення ними власних стилів та набуття досвіду навчання. Приведені способи формування партнерських відносин викладача і студента, залучення студентів до організації навчального процесу, наділення їх рядом повноважень у керівництві власним навчанням. Розкриті методологічні підходи до організації викладання і навчання іноземних студентів на кафедрах анатомії людини і терапевтичної стоматології. Визначені перспективні напрямки удосконалення освітнього процесу з урахуванням нових тенденцій розвитку освіти у ЄПВО Доп.точки доступа: Тимошенко, І. О. Савичук, А. О. Свободных экз. нет |