Єлагіна, Н. І. Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками [Текст] = Games as a means of learning a foreign language by medical students / Н. І. Єлагіна, Н. О. Федчишин> // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 87-92 MeSH-главная: ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS Аннотация: У статті висвітлено роль навчальної гри як засобу організації мовленнєвої діяльності студентів-медиків англійською мовою. Автор статті підкреслює необхідність використання у навчальному процесі з англійської мови активних методів навчання. Встановлено, що ігри на заняттях з англійської мови можна поділити на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри, спрямовані на закріплення граматичного матеріалу; комунікативні ігри, які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів. Висвітлені методи, цілі і завдання для формування комунікативної моделі. Проаналізовані приклади взаємодії викладача і студента. Наголошується, що проведення професійних ігор має різнобічний характер та проводиться за певною моделлю. Систематичне та цілеспрямоване використання ігор як методу навчання англійської мови для студентів-медиків сприяє ефективному засвоєнню навчального процесу Доп.точки доступа: Федчишин, Н. О. Свободных экз. нет |