Шеремета, Л. П.
    Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної [Текст] = Formation of orphoepic students’ skills at the classes of the ukrainian language as foreign / Л. П. Шеремета // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 112-116


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлена система методичної роботи над формуванням в іноземних студентів-медиків орфоепічних умінь і навичок. Окреслено зміст навчання української мови, визначено найпоширеніші орфоепічні помилки і фонетичні порушення у їх вимові. Охарактеризовано шляхи формування відповідних умінь і навичок. Розроблено систему тренувальних вправ для формування орфоепічної грамотності студентів-іноземців. Обґрунтовано, що система навчання української мови як іноземної передбачає засвоєння мовно-мовленнєвих знань та формування комунікативних умінь та навичок, актуальних для послуговування в україномовному середовищі. Доведено, що формування української мовленнєвої компетенції студентів-іноземців відбувається на основі мовної підготовки, що включає в себе вільне володіння професійною лексикою та обмін знаннями з медичних предметів, обговорення тем, дискутування з їх приводу. Проаналізовані основні аспекти формування орфоепічних умінь і навичок сприятимуть оптимізації процесу навчання іноземних студентів у закладах вищої освіти України та можуть бути використані при подальшій розробці нових методик оцінювання рівня професійної підготовки майбутніх працівників медичного профілю
Свободных экз. нет