Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США [Текст] = Historical and pedagogical background of doctors’ professional training at the universities in the USA / Н. В. Мукан, О. З. Блавт> // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 140-143 MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE ИНСТИТУТ МЕДИЦИНЫ США -- INSTITUTE OF MEDICINE (U.S.) МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE Аннотация: У статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти Доп.точки доступа: Блавт, О. З. Свободных экз. нет |