Велеган, М. М.
    Дослідження і корекція психоемоційного стану дітей старшого дошкільного віку 3-6 років м. Ужгород та Ужгородського району з метою створення умов ефективного стоматологічного прийому / М. М. Велеган, В. В. Горзов, О. І. Лєбєдєва // Вісн. стоматології. - 2018. - N 2. - С. 67-70


MeSH-главная:
АФФЕКТИВНЫЕ ПСИХОТИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- AFFECTIVE DISORDERS, PSYCHOTIC (терапия, этиология)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы)
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS
Аннотация: Специфіка роботи дитячого лікаря-стоматолога пов’язана з психофізіологічними особливостями пацієнтів дитячого віку, поведінка яких впливає на процес лікування, ускладнюючи його. З метою покращення якості надання стоматологічної допомоги дітям, нами було розроблено тестові завдання для дітей дошкільного віку (4 - 6 років) та проведено анкетування серед 208 респондентів. До проведення коригуючої методики серед 208 дітей було виявлено 31, які вважалась неконтактними, після - 10. Зменшити кількість неконтактних дітей вдалось завдяки використанню спеціальних модифікованих методик. Тестові завдання були спрямовані на визначення особливості психоемоційного стану дітей та основних факторів страху відносно стоматологічного лікування. Результати проведенного дослідження надали змогу оцінити ставлення дітей дошкільного віку до стоматологічного прийому та скоригувати їх психоемоційний стан з метою ефективної співпраці відвідуванням юного пацієнта дитячого стоматолога
Доп.точки доступа:
Горзов, В. В.
Лєбєдєва, О. І.

Свободных экз. нет