Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога / В. С. Мельник [та ін.] // Вісн. стоматології. - 2018. - N 2. - С. 77-80


MeSH-главная:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы)
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
Аннотация: Специфіка роботи дитячого лікаря-стоматолога пов’язана з психофізіологічними особливостями пацієнтів дитячого віку, внаслідок поведінка яких впливає на процес лікування, ускладнюючи його. Психологічні стани можуть позитивно впливати на виконувану діяльність, на процес спілкування та лікування, а можуть і дезорганізовувати їх, тобто здійснювати регулюючий вплив. Отже, визначення емоційних станів дитини є важливим моментом для надання коректної стоматологічної допомоги дітям старшого дошкільного віку. Як показують результати наукового дослідження тест "Люшера" відіграє важливу роль у виявленні дійсного психо-емоційного стану дитини старшого дошкільного віку та коректного підходу щодо її лікування
Доп.точки доступа:
Мельник, В. С.
Мельник, С. В.
Горзов, В. В.
Шулинець, Е. А.
Пришляк, Н. М.

Свободных экз. нет