Кононенко, А. Г.
    Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора [Текст] = Aspects of formation of subject competence in human anatomy in the future pharmacist / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Аннотация: Майбутня спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація» вимагає широких знань у галузі фундаментальних теоретичних та навчальних дисциплін медико-біологічного напряму, до числа яких відносять й анатомію людини. У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з анатомії людини для майбутнього провізора. Предметна компетентність із анатомії людини є відкритою системою, що динамічно розвивається впродовж усього професійного життя провізора. Потребує не тільки професійної майстерності викладачів, але й старанності та раціональної підготовки студентів, дозволяє реалізовувати майбутньому провізору загальні вимоги освітніх стандартів; забезпечує здатність здобувача вищої освіти до здоров’язбережувальної діяльності, забезпечує застосування отриманих навичок та знань з анатомії не лише у професійній, а також і у громадській просвітницькій діяльності з метою популяризації якісної науково обґрунтованої інформації в суспільстві
The future specialty “226 – Pharmacy, Industrial Pharmacy” requires extensive knowledge in the field of fundamental theoretical and educational disciplines of medical and biological direction, which include human anatomy. The article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in human anatomy for the future pharmacist. Subject competence in human anatomy is an open system that develops dynamically throughout the professional life of a pharmacist. It requires not only the professional skills of teachers, but also the diligence and rational training of students, allows the future pharmacist to implement the general requirements of educational standards; ensures the ability of higher education seekers to health activities, ensures the application of acquired skills and knowledge of anatomy not only in professional but also in public education in order to promote quality scientifically sound information in society
Доп.точки доступа:
Шаталова, О. М.
Щербак, О. А.

Свободных экз. нет