Котвіцька, А. А. Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти [Текст] / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлєва> // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 7-9 MeSH-главная: УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление) ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING Аннотация: Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій Доп.точки доступа: Яковлєва, О. Ю. Свободных экз. нет |