Котвіцька, А. А.
    Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти [Текст] / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлєва // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 7-9


MeSH-главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление)

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Аннотация: Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій
Доп.точки доступа:
Яковлєва, О. Ю.

Свободных экз. нет