Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразол [Текст] / М. М. Слободянюк [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 34-46


MeSH-главная:
РАБЕПРАЗОЛ -- RABEPRAZOLE (экономика)
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы)
Аннотация: Мета: обґрунтування методологічного підходу й опрацювання методики визначення економічних і маркетингових складових собівартості, ціни й доданої вартості лікарського засобу (ЛЗ) на прикладі таблеток рабепразолу
Обгрунтовано доцільність та необхідність використання економічного і маркетингового підходів для управління витратами, калькулювання собівартості і формування ціни таблеток рабепразолу та запропоновано методологічний підхід щодо ринкового визначення їх доданої вартості. Для оцінювання загального ринково-економічного підходу визначення собівартості і ціни ЛЗ розроблено їх графічну схему (прогресивно-ретроградна калькуляція). На прикладі ЛЗ рабепразолу 0,01 г опрацьовано методику визначення собівартості, ціни, прибутку та доданої вартості препарату у виробника, оптовика й аптеці. Охарактеризовано структуру доданої вартості у виробника ЛЗ і графічну схему методологічного підходу ринкового визначення доданої вартості таблеток рабепразол
Доп.точки доступа:
Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Рогуля, О. Ю.
Байгуш, Ю. В.

Свободных экз. нет