Бачурін, Г. В.
    Змішана форма навчання, як сучасний варіант отримання освіти під час пандемії COVID-19 / Г. В. Бачурін, С. С. Ломака, Ю. С. Коломоєць // Урологія. - 2021. - Том 25, N 3. - С. 237


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Змішане навчання складається із трьох етапів: дистанційне вивчення теоретичного матеріалу, освоєння практичних аспектів у формі денних занять, здачі іспитів або виконання випускної роботи. В зарубіжній практиці виділяють шість моделей змішаного навчання: “face-to-face driver”; “rotation”; “flex”; “online lab”; “self-blend”; “online driver”. Для кафедри урології підходить більше третя модель “flex”, де онлайн заняття складаються із тестування, огляду лекційного матеріалу, ситуаційних кейсів за різними тематиками з різними навчальними посібниками, розробленими викладачами.
Смешанная учеба состоит из трех этапов: дистанционное изучение теоретического материала, освоение практических аспектов в форме дневных занятий, сдачи экзаменов или выполнения выпускной работы. В зарубежной практике выделяют шесть моделей смешанного обучения: "face-to-face driver"; "rotation"; "flex"; "online lab"; "self-blend"; "online driver". Для кафедры урологии подходит более третья модель "flex", где онлайн занятия состоят из тестирования, обзора лекционного материала, ситуационных кейсов по разным тематикам с разными учебными пособиями, разработанными преподавателями
Доп.точки доступа:
Ломака, С. С.
Коломоєць, Ю. С.

Свободных экз. нет