Власенко, І. О.
    Маркетингове дослідження асортименту глюкометрів на фармацевтичному ринку України за 2021 рік / І. О. Власенко // Фармац. журн. - 2021. - Том 76, N 4. - С. 32-42


MeSH-главная:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS (диагностика)
САХАР КРОВИ -- BLOOD GLUCOSE
ОБОРУДОВАНИЕ, АППАРАТУРА, ИНСТРУМЕНТЫ -- EQUIPMENT AND SUPPLIES
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Аннотация: Досягнення належного контролю глікемії хворими з цукровим діабетом залишається проблемою, як у світі, так і в Україні. Самостійний контроль рівня глюкози в крові за допомогою глюкометрів визнаний економічно ефективною стратегією поліпшення глікемічного контролю. Метою роботи стало проведення маркетингового дослідження асортименту глюкометрів та тест-смужок в Україні з визначенням їх характеристик, комплектації та особливостей використання. Об’єктами дослідження слугували інформація Державного реєстру медичної техніки і пропозиції аптек та інтернет-магазинів, доступних для українського споживача. Застосовували маркетинговий, аналітичний, графічний, узагальнюючий аналізи
Свободных экз. нет