Досвід дистанційного навчання з анатомії людини за умови пандемії COVID-19 в Україні: виклики та потенційні можливості [Текст] / О. М. Юрах [та ін.]> // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2021. - Т. 20, № 2. - С. 82-92. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS Аннотация: У статті представлений власний досвід організації навчального процесу з дисципліни «Анатомія людини» у форматі дистанційного навчання під час пандемії Covid-19. Стисло подані основні етапи становлення такої форми навчання у світі та в Україні. Визначено та проаналізовано причини ряду викликів, що постають у процесі реалізації on line навчання. Проблеми, що виникли, пропонується вирішувати за допомогою використання презентацій із кольоровими анатомічними рисунками. У статті детально описана методика виготовлення презентацій як для навчання, так і для контролю за допомогою Power Point. З метою оцінювання знань студентів рекомендується також застосовування електронних варіантів тестових завдань двох рівнів: кольорових малюнків, на яких анатомічні структури позначені числами, і ситуаційних клінічних задач за типом задач «Крок-1». Акцентовано увагу на особливостях організації дистанційного складання підсумкових модульних контролів. Запропоновано кілька простих, але дійових способів усунення академічної недоброчесності студентів. Доп.точки доступа: Юрах, О. М. Попадинець, О. Г. Котик, Т. Л. Юрах, Г. Ю. Пастух, М. Б. Грищук, М. І.
Свободных экз. нет
|