Poiasnyk, I. M.
    Challenges and opportunities of medical education under conditions of coronavirus disease (COVID-19) pandemia [Text] / I. M. Poiasnyk, V. A. Gryb // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 3. - P89-95. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (организация и управление)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Аннотация: У статті проаналізовано інтеграцію онлайн-навчання у вищих навчальних медичних закладах для забезпечення виконання основних компетенцій медичної підготовки та надання якісної освіти студентам-медикам під час пандемії COVID-19. Мета роботи – вивчити виклики та можливості, з якими стикаються медичні школи при впровадженні дистанційного навчання для викладання базових наук у відповідь на кризу, спричинену COVID-19. Висновки. Незважаючи на темпи цього переходу як офіційні, так і неформальні відгуки студентів вказували на те, що студенти мають надзвичайно високий рівень задоволеності та залученості до навчання в онлайн-режимі. Використання нових технологій (наприклад, штучного інтелекту для адаптивного навчання, віртуального моделювання та телемедицини) для освіти буде неодмінним компонентом трансформаційних змін та медичної освіти після закінчення пандемії COVID-19. Оскільки лікарі починають використовувати телемедицину (телефонні дзвінки, відеовідвідування та спілкування через онлайн-програми медичних записів) для спілкування зі своїми пацієнтами, студенти повинні бути включені у це навчальне середовище (і належним чином проінструктовані).
Доп.точки доступа:
Gryb, V. A.

Свободных экз. нет