Оцінка ефективності проведення санітарно-просвітницької роботи для дітей різних вікових груп [Текст] = Evaluation of sanitary and educational work efficiency with children of various age groups / Н. І. Шовкова [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION (использование, методы, организация и управление)
Аннотация: Студентами 3 курсу стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету було розроблено анкету та проведено анкетування у 130 дітей, із них: 30 – дошкільного віку (5-6 років), 70 – молодшого шкільного (7-8 років) та 30 – старшого шкільного віку (12-13 років) до та через три місяці після проведення уроку здоров’я. Оцінювали знання дітей по догляду за ротовою порожниною, щодо вибору засобів гігієни та раціонального харчування перед гігієнічним навчанням та після нього. Для дошкільнят урок здоров’я проводився у формі театрального дійства (казки), для молодшої шкільної групи у формі інтерактивної гри та для старшої шкільної – у формі лекції з мультимедійною презентацією. Результати дослідження свідчать про ефективність проведення уроків здоров’я у дитячих колективах. Як дошкільнята, так і школярі засвоїли нові знання про можливість зменшення впливу факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань і сформували стійку мотивацію до необхідності гігієни ротової порожнини
Доп.точки доступа:
Шовкова, Н. І.
Костюк, І. Р.
Дерев’янко, О. Р.
Хвостач, О. М.
Саварин, В. С.
Дерев’янко, Ю. Р.

Свободных экз. нет