Сучасні підходи у викладанні "патоморфології" в системі вищої медичної освіти [Текст] = New methods in “pathomorphology” teaching in the high medical education system / Л. М. Захарцева [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 210-214. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление, тенденции)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Аннотация: Клінічне мислення студентів формується шляхом самостійного опрацьовування наукової літератури з використанням набутих знань. Викладач-мотиватор будує структуру теми, порядок оволодіння практичними навичками з відпрацюванням їх на прикладі клінічних кейсів, описів морфологічних змін у мікро- та макропрепаратах. Попередньо матеріал тем розміщено на офіційному сайті університету: вичерпна, інформативно структурована презентація теоретичного і практичного матеріалу
Для вибору найбільш ефективного засвоєння студентами матеріалу лекції нами проведено дослідження ефективності двох моделей лекцій: класичної та з інтерактивним опитування студентів під час лекції. За результатами дослідження засвоєння матеріалу лекцій студентами двох груп (по 360 студентів кожна) кращий результат засвоєння матеріалу показали студенти, яким проводили інтерактивне опитування під час лекції. Ці студенти мали вищій відсоток тих, хто з першого разу склали підсумковий модульний контроль з дисципліни «Патоморфологія» та склали Державний ліцензійний інтегрований іспит «Крок-1. Загальна лікарська підготовка»
Доп.точки доступа:
Захарцева, Л. М.
Рудницька, О. Г.
Данилішина, М. В.
Грідіна, Т. М.

Свободных экз. нет