Чабан, О. С.
    Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти [Текст] / О. С. Чабан // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 43-44


MeSH-главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Аннотация: Комунікативні навички втрачаються по мірі наближення до завершення навчання в медичному вузі. На виході з медуніверситету молоді спеціалісти практично вже немають навиків сприйняття пацієнта «цілісно» (проф. Каліфорнійського університету Робін Діматтео, 1998)
Психологічно проблемні пацієнти - це не психічно хворі і не «погані» в побутовому розумінні люди. Це такі ж як і ми з вами, але в силу тих, чи інших причин та обставин вони почали створювати проблеми в комунікації з навколишніми. І тут на їх шляху, в силу обставин, які називаються «хвороба», з’являємося ми з вами... Чому пацієнт проявляє негативізм до свого лікаря?
Свободных экз. нет