Ільченко, С. І.
    Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії [Текст] = Situation in dominant motives of students’ training at the department of propaedeutic pediatrics / С. І. Ільченко, Н. В. Мишина, А. О. Єфанова // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 2. - С. 121-125. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Аннотация: На даний час проблема становлення висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство ставить до випускника вищого медичного навчального закладу особливі вимоги, серед яких важливе місце займають високий професіоналізм, активність, вміння співчувати, навички спілкування на основі взаєморозуміння, знання медичної етики і деонтології. Саме тому процес підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної освіти є досить складним процесом, який зумовлений багатьма чинниками. Проблема мотивації є однією з фундаментальних проблем навчання, а найважливішим параметром, який визначає ефективність процесу навчання студентів, є його особиста зацікавленість або мотивація навчання. В дослідженні брали участь студенти третього курсу Дніпропетровської медичної академії. У даній статті розглянуто сучасний стан проблеми навчально-професійної мотивації вітчизняних студентів і студентів-іноземців у процесі здійснення навчальної діяльності, а саме під час вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії». Наведено результати дослідження основних, домінуючих мотивів навчання студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, проведено аналіз домінуючих мотивів отримання вищої медичної освіти сучасними студентами, визначено ступінь їх важливості для кожного окремого студента. Виявлені відмінності в мотивах навчання вітчизняних студентів і студентів-іноземців. Результати дослідження основних груп мотивів професійної підготовки студентів і розподіл даних груп мотивів за ранговими значеннями можуть служити основою для подальшого дослідження, спрямованого на удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів, з урахуванням їх індивідуальних, особистісних якостей, рівня сформованості мотивів навчання
Currently, the problem of the formation of highly skilled professionals has become increasingly important. Modern society imposes special requirements on a graduate medical school, among which the most important are professionalism, activity and ability to compassion, communication skills through understanding and knowledge of medical ethics and deontology. This is why the training of future specialists is a complicated process determined by many factors in modern education. The problem of the motivation is one of the basic problems in education, and the most important parameter, which determines the effectiveness of the learning process of students, is their personal interest or motivation to study. The third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy took part in the research. This article reviews the current state of the problem in educational and professional motivation of local and foreign students in the process of learning activities, namely studying the subject “propedeutic pediatrics”. The results of researches on the main, dominant motives of teaching third-year students of Dnipropetrovsk Medical Academy were presented; the analysis of the dominant reasons for receiving higher medical education by modern students were analyzed; the degree of importance for each student had been determined. There were found differences between the educational motives of local and foreign students. The results of studying the main groups of motives for students’ vocational training and distribution of these groups of motives by the rank values could serve as a basis for further study aimed at improving the quality of education and students self-development according to their individual, personal qualities, level of educational motives
Доп.точки доступа:
Мишина, Н. В.
Єфанова, А. О.

Свободных экз. нет