Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1" [Текст] = New approch to the qualitative preparation of the stomatological faculty students at the licence integrated exam "Krok-1" (pharmacology) / О. Г. Кметь [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 148-150. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
Аннотация: У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологами
The methods of preparation to "KROK-1" (Pharmacology) of the students from Bucovinian state medical university are considered in the article. The role of the information technologies, particularly Moodle as far as successful examination and professional preparation are concerned is pointed out
Доп.точки доступа:
Кметь, О. Г.
Філіпець, Н. Д.
Кишкан, І. Г.
Кметь, Т. І.
Шинкарюк, В. Г.

Свободных экз. нет