Роль міждисциплінарної інтеграції під час вивчення фармакології [Текст] = The role of curricular integration in pharmacology learning / І. І. Заморський [та ін.]> // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - С. 178-182. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение) ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление) Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Фармакологія як інтегрована наука поєднує доклінічні та клінічні дисципліни і відіграє провідну роль у процесі формування професійних умінь та навичок. У роботі наведено характеристику та місце різних видів міждисциплінарної інтеграції та важливість її впровадження під час вивчення фармакології студентами Вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет " Доп.точки доступа: Заморський, І. І. Копчук, Т. Г. Драчук, В. М. Новиченко, С. Д. Щудрова, Т. С.
Свободных экз. нет
|