Роль міждисциплінарної інтеграції під час вивчення фармакології [Текст] = The role of curricular integration in pharmacology learning / І. І. Заморський [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - С. 178-182. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Фармакологія як інтегрована наука поєднує доклінічні та клінічні дисципліни і відіграє провідну роль у процесі формування професійних умінь та навичок. У роботі наведено характеристику та місце різних видів міждисциплінарної інтеграції та важливість її впровадження під час вивчення фармакології студентами Вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет "
Доп.точки доступа:
Заморський, І. І.
Копчук, Т. Г.
Драчук, В. М.
Новиченко, С. Д.
Щудрова, Т. С.

Свободных экз. нет