Іванова, Л. А.
    Шляхи оптимізації підготовки студентів-медиків з питань імунопрофілактики в аспекті запобігання спалаху кору [Текст] = The optimization of medical students training on immunoprophylaxis in the aspect of measles outbreak prevention / Л. А. Іванова, М. Н. Гарас // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КОРЬ -- MEASLES (профилактика и контроль)
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ, БОРЬБА С РАСПРОСТРАНЕНИЕМ -- COMMUNICABLE DISEASE CONTROL (тенденции)
Аннотация: У статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення обізнаності студентів із питань імунопрофілактики інфекційних захворювань, зокрема, підготовки студентів-медиків старших курсів із питань запобігання спалаху кору. За результатами аналізу успішності студентів установлено незначну позитивну динаміку за традиційною 4-бальною системою оцінювання за результатами практичних занять з імунопрофілактики на V та VІ курсах у відповідних модулях дисципліни «Педіатрія, дитячі інфекції». Створено тренувальний банк паперових тестових завдань за форматом інтегрованого тестового іспиту «Крок 2», завантажено їх на сервері дистанційного навчання Moodle та порталі підготовки студентів 123.bsmu.edu.ua. з можливістю самостійного інтерактивного тестування студентами, видано електронний навчальний посібник «Імунопрофілактика інфекційних захворювань у дітей». Впровадження вибіркового курсу з проблем імунопрофілактики інфекційних захворювань мало наслідком вірогідну позитивну динаміку рівня знань студентів-медиків випускного курсу, про що засвідчили результати вирішення тестових завдань. Це дозволяє розцінити такий шлях як оптимальний щодо імплементації сучасних знань відповідного профілю
The article analyzes the educational prerequisites and measures to increase students’ awareness of the immunoprophylaxis of infectious diseases, in particular, the training of senior medical students on the prevention of measles outbreaks. According to the results of the students’ success analysis, a slight positive trend was established by the traditional 4-point evaluation system based on the results of practical classes on immunoprophylaxis in the V and VI courses in the relevant modules of the discipline «Pediatrics, children’s infections». A training bank of paper test tasks in the format of the integrated test exam «Step 2» was created, they were uploaded to the Moodle distance learning server and the student training portal 123.bsmu.edu.ua. with the possibility of independent interactive testing by the students, an electronic study guide «Immunoprophylaxis of infectious diseases in children» was published. The introduction of a selective course on the problems of immunoprophylaxis of infectious diseases resulted in a likely positive dynamic of the level of knowledge of the graduating medical students, as evidenced by the results of the test tasks. This makes it possible to consider such a path as optimal for the implementation of modern knowledge of the relevant profile
Доп.точки доступа:
Гарас, М. Н.

Свободных экз. нет