Оцінка ефективності застосування відеоконтенту при формуванні професійних навичок майбутнього лікаря-стоматолога [Текст] = Effectiveness evaluation of the use of video content to develop professional skills of the future dentist / Л. Ф. Курдиш [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 608-612. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
УЧЕБНЫЕ ФИЛЬМЫ И ВИДЕО -- INSTRUCTIONAL FILMS AND VIDEOS
Аннотация: Застосування відеотехнологій під час проведення практичних занять є невід’ємною частиною навчання студентів-стоматологів. Метою нашого дослідження є оцінка ефективності застосування відеоконтенту при формуванні професійних навичок у студентів стоматологічного факультету. У дослідженні взяли участь студенти 2-х академічних груп стоматологічного факультету. В 1-й групі (основній) заняття проводилось із залученням інтерактивних відеофільмів, в 2-й групі (порівняльній) – за традиційною методикою. Для досягнення поставленої мети дослідження були розроблені анкети для визначення коефіцієнта самооцінювання та чеклисти для виявлення коефіцієнта практичних умінь. Оцінку отриманих результатів проводили безпосередньо після опрацювання теми на 4 курсі та під час проходження субординатури. Статистична обробка проведена з використанням комп’ютерних програм “Statistica 6.1” та Microsoft® Excel 2017. Отримані результати показали, що рівень опанування практичних навичок і вмінь в основній групі за досліджуваними показниками достовірно вищий (p0,05) від результатів групи порівняння, що свідчить про високу ефективність застосування відеороликів в освітньому процесі та може розглядатись як альтернатива в умовах карантину та воєнного стану, а також використовуватись для самостійної позааудиторної підготовки студентів і при інтерактивному спілкуванні з викладачем. Перспективою подальших досліджень є створення електронної бази відеоматеріалів за темами занять, опанування та залучення в педагогічний процес інших сучасних інтерактивних технологій викладання з метою підвищення якості підготовки майбутніх лікарів-стоматологів
The use of video technologies during practical classes is an integral part of the education of dental students. The aim of our study is to evaluate the effectiveness of the use of video content for developing professional skills among students of the Faculty of Dentistry. Students of two academic groups took part in the study. In the 1st group (main) the class was carried out with the involvement of interactive video films, in the 2nd group (comparative) – according to the traditional method. To achieve the goal of the study, questionnaires were developed for determining the coefficient of self-assessment and checklists for evaluating the coefficient of practical skills. Assessment of the obtained results was performed immediately after studying the topic in the fourth course and during subintership. Statistical processing was carried out using the computer programs “Statistica 6.1” and Microsoft® Excel 2017. The obtained results showed that the level of mastery of practical skills and abilities in the main group is significantly higher (p0.05) than the results of the comparison group. This indicates the high efficiency of the use of videos in the educational process and can be considered as an alternative in quarantine and martial law conditions, as well as be used for independent extracurricular work in training of students and interactive communication with the teacher. The prospect of further research is the creation of an electronic database of video materials on the topics of classes, mastering and involving other modern interactive teaching technologies in the pedagogical process in order to improve the quality of training of future dentists
Доп.точки доступа:
Курдиш, Л. Ф.
Горай, М. А.
Гаджула, Н. Г.
Мунтян, О. В.
Побережна, Г. М.
Мунтян, В. Л.

Свободных экз. нет