Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит [Текст] = Forms of control in higher educational institution of Ukraine: old – new oral examination / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – аналіз проведення іспиту як основної форми контролю в сучасній системі вищої освіти з точки зору його ефективності; дослідження позитивних сторін та недоліків даної форми рубіжного контролю; аналіз шляхів поновлення іспиту, його нових форм та можливість їх використання в практиці викладання в медичному ВНЗ. Основна частина. У статті представлені різноманітні форми контролю знань, що застосовуються у Запорізькому державному медичному університеті: вхідний (попередній, діагностичний), поточний (здійснюється безперервно, відстежує рівень знань, умінь і навичок студентів на практичних заняттях), рубіжний (контроль знань, умінь і навичок після закінчення модуля або курсу), відстрочений та підсумковий. Підсумковий контроль ­ державна атестація ­ проводиться у вигляді державних іспитів, у тому числі захисту випускної кваліфікаційної роботи. Висновки. Основною формою диференційованого рубіжного контролю в ВНЗ є іспит. Іспитом закінчується вивчення предмета або його основного розділу, причому викладач не може відмовитися від даної форми контролю хоча б тому, що вона вказана в навчальному плані, обов’язковому документі, якого необхідно дотримуватись
Доп.точки доступа:
Бєленічев, І. Ф.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Самура, І. Б.

Свободных экз. нет