Гушул, І. Я.
    Ефективність проведення онлайн занять із дисципліни «Радіологія» [Текст] = Efficiency of teaching online in the discipline «Radiology» / І. Я. Гушул // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 93-96. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, статистика, тенденции)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE (методы, обучение, организация и управление, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Мета роботи - здійснити порівняльний аналіз рівня знань студентів після онлайн та офлайн вивчення дисципліни «Радіологія» за результатами складання заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Аналіз здійснено за результатами складання заключного модульного контролю 548 студентами, яких розподілили на дві групи: групу порівняння (236 студентів, які навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі) та основну групу (312 студентів, які навчаїися в онлайн-режимі), розподілену на дві підгрупи. Перша - студенти, які складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі, друга-ті, що складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі. Складання заключного модульного контролю відбувало ся у три етапи: тестування за допомогою серверу'дистанційного навчання moodle, виконання практичної навички (опис рентгенограми, комп ’ютерної або магнітно-резонансної томограми) та усне опиту вання. Всі етапи оцінювали за п ятибальною системою з подальшою конвертацією оцінки у бали. Результати. За даними аналізу, результати складання модульного контролю в онлайн-режимі набагато кращі, ніж в офлайн-режимі, що доводить вірогідне переважання відсотка оцінки «5» та менший відсоток оцінки «2». При складанні заключного модульного контролю в офлайн-режимі результати гірші (переважають оцінки «2» та зменшується відсоток оцінок «5»). Кількість набраних балів за тестовий комп ’ютерний контроль та усне опитування в кожній групі відповідає тій же закономірності, що пояснюється можливістю студента скористатися джерелами інформації або підказкою іншої особи при складанні модульного контролю в онлайн-режимі. Однак при складанні практичних навичок у вигляді комп ’ютерного контролю кількість набраних балів у підгру пах студентів вірогідно не відрізняється, що пов’язано з обмеженням часу' відповіді на кожне запитання і технічним ускладненням використання інших джерел інформації. Отже, онлайн -навчання, попри свої недоліки має переваги, а в деяких випадках, як під час довготривалого карантину, є незамінним. Проведене дослідження доводить його ефективність, проте є певні запитання щодо об’єктивності оцінки рівня знань студентів, що вказує на необхідність проведення проміжного та заключного модульного контролів виключно в офлайн-режимі. Висновок. Важливість та необхідність онлайн-навчання є беззаперечними, проте для його ефективності необхідно проводити періодичний контроль рівня знань студентів виключно в офлайн-режимі
The purpose of the work - to cany out a comparative analysis of the level of students ’ knowledge after online and offline study of the discipline «Radiology·» based on the results of the final module control. Materials and methods. The analysis was carried out according to the results of the final module test by 548 students, who were divided into nro groups: a comparison group (236 students who studied and took the final module test offline) and the main group (312 students who studied online) divided into two subgroups. The first group - students who took the final module control in the online mode, the second - those who took the final module control in the offline mode. The final modular control was accomplished in three stages: testing using the moodle distance learning server, performance of practical skills (description of X-ray, computer or magnetic resonance imaging) and oral interview. All stages were evaluated according to a five-scores system with subsequent conversion of the evaluation into grades. The results. According to the analysis, the results of completing the modular control online are much better than in the offline mode, which proves the probable predominance ofthe percentage ofthe grade «5» and less percentage of the grade «2». When completing the final modular control in the offline mode, the results are worse («2» grades prevail and the percentage of «5» decreases). The number of the received grades for the test computer control and the oral survey in each group corresponds to the same pattern, which is explained by the student’s ability to use sources of information or prompting by another person when completing the modular control in the online mode. However, when checking-up practical skills in the form of computer control, the number of the received grades in the subgroups of students probably does not differ, which is due to the limitation of time to answer each question and the technical complexity of using other sources of information. Therefore, online teaching, despite its shortcomings, has advantages, and in some cases, as during a long-term quarantine, it is indispensable. The conducted research proves its effectiveness, but there are certain questions regarding the objectivity of assessing the level of students 'knowledge, which indicates the need to conduct intermediate andfinal module tests exclusively in offline mode. Conclusion. The importance and necessity of online education is indisputable, however, for its effectiveness, it is necessary to monitor periodically the level ofstudents ’knowledge exclusively in the offline mode
Свободных экз. нет