Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Пономаренко М., Сятиня М., Бабський А. Заглавие : Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І) Место публикации : Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59 (Шифр 21849/2007/4) Предметные рубрики: Фармация-- ист Аптечное законодательство Украина Этика фармацевтическая Рекламирование Доп.точки доступа: Пономаренко, М. Сятиня, М. Бабський, А. |