Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пономаренко М., Сятиня М., Бабський А., Краснянська Т., Сятиня В., Олійник Н., Тернова О.
Заглавие : Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації лікарських засобів та сучасні підходи до введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення 2)
Место публикации : Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 5. - С. 57-62 (Шифр 21849/2007/5)
Предметные рубрики: Этика фармацевтическая-- закон
Рекламирование-- закон
Потребительских товаров безопасность-- закон
Информации менеджмент-- закон
Украина
Доп.точки доступа:
Пономаренко, М.
Сятиня, М.
Бабський, А.
Краснянська, Т.
Сятиня, В.
Олійник, Н.
Тернова, О.