Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.) Интересные статьи : Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12) Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15) Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17) Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19) Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22) Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26) Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32) Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35) Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37) Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40) Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42) Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44) Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46) Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47) Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48) Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52) Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54) Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58) Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61) Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65) Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67) Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70) Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73) Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78) Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82) Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86) Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90) Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92) Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97) Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100) Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103) Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105) Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108) Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111) Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113) Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115) Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118) Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121) Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134) Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127) Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130) Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133) Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138) Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139) Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143) Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146) Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149) Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151) Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154) Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156) Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159) Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161) Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165) Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168) Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171) Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174) Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177) Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180) Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184) Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187) Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190) Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193) Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197) Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200) Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203) Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207) Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Абатуров, О. Є. Авраменко, Н. В. Бачук-Понич, Н. В. Безрук, Т. О. Бербець, А. М. Бідзіля, П. О. Бойчук, Т. М. Борейко, Л. Д. Булик, Р. Є. Буряк, О. Г. Височанська, Т. П. Вовченко, М. Б. Волосовець, О. П. Волосовець, А. О. Вороненко, Ю. В. Гиря, О. М. Годлевський, Л. С. Гончарова, Н. Г. Грищенко, О. В. Громовик, Б. П. Губка, В. О. Гулей, Л. О. Доля, В. С. Ждан, В. М. Івченко, В. К. Ілащук, Т. О. Камишний, О. М. Кірсанова, О. В. Ковальчук, Л. Я. Колесник, Ю. М. Корнієнко, Г. В. Кравченко, В. І. Крушинська, Т. Ю. Кудієвський, А. В. Кущ, О. Г. Лашкул, Д. А. Леженко, Г. О. Мисула, І. Р. Мороз, В. М. Наварчук, Н. М. Нагорна, Н. В. Нерянов, Ю. М. Никоненко, О. С. Ніцович, І. Р. Павленко, О. В. Павлюченко, М. І. Пюрик, В. П. Резніченко, Н. Ю. Сажин, С. І. Семеняк, А. В. Сидорчук, А. С. Сирцов, В. К. Сорокман, Т. В. Тихоновський, О. В. Фастовець, О. О. Чебан, В. І. Шостакович-Корецька, Л. Р. Шпонька, І. С. Шумна, Т. Є. Бабієнко, В. В. Височина, І. Л. Барковський, Д. Є. Безрук, В. В. Жадько, В. А. Малик, Ю. Ю. Савка, І. Г. Букатару, Ю. С. Черновська, Н. В. Нечитайло, Ю. М. Кривопустов, С. П. Турчина, Н. С. Вдовиченко, Ю. П. Кресюн, Н. В. Бессараб, Г. І. Бобрицька, В. В. Терещук, С. І. Денисенко, О. І. Мозуль, В. І. Скрипник, І. М. Сімрок, В. В. Микитюк, О. П. Топол, І. О. Соколовська, І. А. Дзюбановський, І. Я. Чугунов, В. В. Дмитряков, В. О. Городкова, Ю. В. Доценко, С. Я. Кременчуцький, Г. М. Морозова, О. В. Резніченко, Ю. Г. Бакалюк, Т. Г. Гумінський, Ю. Й. Бордюгова, О. В. Дудчак, О. П. Компанієць, В. М. Губка, О. В. Андрієць, О. А. Волосовець, Т. М. Деркач, Л. З. Сидорчук, Л. І. Макєєва, Л. В. Сокольник, С. В. Котелевський, Р. А. Оленович, О. А. Литвин, К. Ю. Короленко, Г. С. Романова, Ю. Г. Петренко, Л. Л. Кабаченко, О. В. Семенюк, Т. О. Грицюк, М. І. Перижняк, А. І. Кузьменко, А. Я. Мінцер, О. П. Біднюк, К. А. Омельянчик, В. М. Коровай, С. В. Гасюк, Г. Д. Мазулін, О. В. Давиденко, Г. М. Разумний, Р. В. Сіротченко, Т. А. Деген, А. С. Беденюк, А. Д. Візір, В. А. Лур’є, І. К. Скалозубов, М. О. Кравченко, Т. В. Степанський, Д. О. Головаха, М. Л. Врублевська, С. В. Пашкова, О. Є. Голяченко, А. О. Фоміна, Л. В. Дубова, Г. В. Возна, І. В. Децик, Д. А. Мазур, І. П. Пермінов, О. Б. Москалюк, В. Д. Потоцька, О. І. Алієва, О. Г. Гінгуляк, М. Г. Соболь, С. П. Шевченко, О. П. Бондарєва, В. О. Герасименко, О. М. Нікіфоров, О. А. Грідіна, І. Б. Ломейко, О. О. Пентелейчук, Н. П. Навчук, І. В. Логінова, І. О. Вернер, О. М. Баязітов, М. Р. Єрьоміна, А. К. Самура, І. Б. Дацко, А. Й. Левицька, О. Р. Ярко, Н. Б. Горілик, А. В. Марченко, А. В. Поліщук, Н. М. Доброродній, В. Б. Смачило, І. І. Шандрук, Т. В. Деміденко, О. В. Рекалов, Д. Г. Самура, Б. Б. Русакова, Л. В. Кравченко, С. В. Афанасьєв, А. В. Баніт, О. В. Лебединець, М. Г. Лебединець, О. М. Каменщик, А. В. Гладун, К. В. Ярцева, М. О. Левицька, Л. В. Лавріненко, О. М. Полеся, Т. Л. Тихолаз, В. О. Лимаренко, М. П. Вільчевська, К. В. Марченко, К. М. Кокарь, О. О. Возний, О. В. Головко, М. Г. Грушка, В. А. Клименко, А. В. Никоненко, А. О. Гайдаржі, Е. І. Охріменко, Г. І. Ярмошук, І. Р. Сидорчук, І. Й. Сидорова, І. В. Зідрашко, Г. А. Попелюк, Н. О. Волікова, О. А. Кушнєрова, О. А. Гриценко, П. О. Алєксєєнко, О. О. Мальцев, І. О. Чекан, С. М. |