Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 3 Интересные статьи : Афанасенко О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю/ О. В. Афанасенко (стр.7-11) Боднарчук В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії/ В. О. Боднарчук (стр.12-18) Ваколюк Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога/ Л. М. Ваколюк (стр.19-21) Господарський І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.22-25) Дерезюк А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти/ А. В. Дерезюк (стр.26-28) Козак Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда (стр.29-32) Кривов’яз О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник (стр.33-35) Криськів О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби”/ О. І. Криськів [и др.] (стр.36-38) Курінний А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби”/ А. В. Курінний (стр.39-41) Малахова С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації/ С. М. Малахова (стр.42-44) Марценюк В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.)/ В. П. Марценюк [и др.] (стр.45-54) Мороз В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті/ В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна (стр.55-58) Одинцова В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.59-62) Олещук О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа”/ О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець (стр.63-66) Павлишин Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті/ Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин (стр.67-69) Поканевич О. В. Проблемно-орієнтована освіта/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.70-72) Сван О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам/ О. Б. Сван (стр.73-78) Сельський П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту/ П. Р. Сельський (стр.79-82) Цицюра Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу/ Р. І. Цицюра (стр.83-85) Черкасов В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.86-89) Черкасов В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.90-93) Швець В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету/ В. М. Швець (стр.94-96) Yaremchuk O. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities/ О. Z. Yaremchuk [и др.] (стр.97-99) Бабенко А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів/ А. Д. Бабенко (стр.100-102) Бразалук О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання/ О. З. Бразалук [и др.] (стр.103-106) Гаїна Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії/ Ж. М. Гаїна (стр.107-110) Корда І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.] (стр.110-112) Мерецький В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу/ В. М. Мерецький (стр.113-115) Муратова Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.116-118) Напрєєнко О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ О. К. Напрєєнко [и др.] (стр.119-124) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Афанасенко, О. В. Боднарчук, В. О. Ваколюк, Л. М. Господарський, І. Я. Дерезюк, А. В. Козак, Д. В. Кривов’яз, О. В. Криськів, О. І. Курінний, А. В. Малахова, С. М. Марценюк, В. П. Мороз, В. М. Одинцова, В. М. Олещук, О. М. Павлишин, Г. А. Поканевич, О. В. Сван, О. Б. Сельський, П. Р. Цицюра, Р. І. Черкасов, В. Г. Швець, В. М. Yaremchuk, O. Z. Бабенко, А. Д. Бразалук, О. З. Гаїна, Ж. М. Корда, І. В. Мерецький, В. М. Муратова, Т. М. Напрєєнко, О. К. Харченко, Н. В. Давибіда, Н. О. Томашевська, Ю. О. Лазарчук, Т. Б. Шевчук, О. О. Гумінський, Ю. Й. Денисенко, О. М. Черняшова, В. В. Бігуняк, Т. В. Матяш, М. М. Дзевульська, І. В. Остапюк, Л. І. Habor, Η. Н. Маслак, Г. С. Геряк, С. М. Добровольський, В. В. Селюков, Г. І. Вайда, А. Р. Гарник, М. С. Бабінець, Л. С. Закрутько, Л. І. Фоміна, Л. В. Герасимець, І. І. Саварин, Т. В. Худенко, Л. І. Тимошенко, І. О. Krynytska, I. Ya. Серебритська, Л. Ф. Багній, Н. І. Напрєєнко, Н. Ю. Творко, В. М. Соколова, Л. В. Ковальчук, О. І. Kulitska, М. I. Shevchuk, О. О. Черноусова, Н. М. Стельмах, О. Є. Кузів, І. Я. Петренко, Н. В. Дупленко, П. Ю. Бурса, А. І. |