Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Палій Г. К., Широбоков В. П., Іванова С. А., Ковальчук В. П.
Заглавие : Структуризація та проблеми викладання клінічної мікробіології на етапі інтернатури
Параллельн. заглавия :Restructuring and problems of teaching clinical microbiology during internship
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 187-188 (Шифр ВУ45/2016/26)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Одержані в ході проведених досліджень результати засвідчують той факт, що процедури кластерного ана лізу, поряд із процедурами описової статистики та кореляційного і факторного аналізу, мають займати одне і з провідних місць у процесі створення як професіограм основних спеціальностей стоматологічного профілю, так і таких їх провідних складових, як психофізіограми та психограми. Запропонований підхід має великі перспективи як у разі визначення місця в структурі професіограм провідних показників функціонального стану сенсорних систем організму, так і цілого ряду інших критеріальних характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості сучасної студентської молоді. Виявлені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик функціонального стану сенсорних систем організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, мають незаперечне прогностичне значення та вимагають урахування в подальшому під час розроблення здоров’язберігаючих технологій у вищих навчаль них закладах
Доп.точки доступа:
Палій, Г. К.
Широбоков, В. П.
Іванова, С. А.
Ковальчук, В. П.