Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Палій Г. К., Широбоков В. П., Іванова С. А., Ковальчук В. П. Заглавие : Структуризація та проблеми викладання клінічної мікробіології на етапі інтернатури Параллельн. заглавия :Restructuring and problems of teaching clinical microbiology during internship Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 187-188 (Шифр ВУ45/2016/26) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY Аннотация: Одержані в ході проведених досліджень результати засвідчують той факт, що процедури кластерного ана лізу, поряд із процедурами описової статистики та кореляційного і факторного аналізу, мають займати одне і з провідних місць у процесі створення як професіограм основних спеціальностей стоматологічного профілю, так і таких їх провідних складових, як психофізіограми та психограми. Запропонований підхід має великі перспективи як у разі визначення місця в структурі професіограм провідних показників функціонального стану сенсорних систем організму, так і цілого ряду інших критеріальних характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості сучасної студентської молоді. Виявлені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик функціонального стану сенсорних систем організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, мають незаперечне прогностичне значення та вимагають урахування в подальшому під час розроблення здоров’язберігаючих технологій у вищих навчаль них закладах Доп.точки доступа: Палій, Г. К. Широбоков, В. П. Іванова, С. А. Ковальчук, В. П. |