Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хайнке Д. П.
Заглавие : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM . Частина 14 : Життєвий баланс у бізнесі. Минуле: усвідомте своє минуле і чому ви стали саме такими, щоби за допомогою стратегічного менеджменту добитись сповнення бажань і досягнення цілей
Место публикации : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2016. - № 4. - С. 46-48 (Шифр ІУ17/2016/4)
Примечания : Продовж. у наст. номері
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION
Доп.точки доступа:
Яремко, Олександра \пер.\