Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вацеба М. О.
Заглавие : Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини
Параллельн. заглавия :Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36 (Шифр МУ7/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків