Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 2 Интересные статьи : Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8) Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11) Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18) Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23) Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27) Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32) Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36) Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40) Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45) Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49) Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54) Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59) Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63) Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67) Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71) Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74) Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78) Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82) Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88) Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95) Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98) Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101) Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106) Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110) Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116) Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119) Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123) Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129) Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133) Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147) Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152) Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Дрогомерецька, О. І. Ілащук, Т. О. Клименко, Т. М. Козлова, І. О. Комнацький, Б. Ю. Корда, М. М. Крицька, Г. А. Курінний, А. В. Литвиненко, Н. В. Марущак, М. І. Михальчук, А. М. Перцева, Т. О. Потапов, В. О. Рублевська, Н. І. Симчич, Х. С. Слабкий, Г. О. Сулейман, М. М. Хвисюк, О. М. Шостакович-Корецька, Л. Р. Fedchyshyn, N. О. Артьоменко, В. В. Бойко, Т. В. Бондаренко, О. О. Гнатишина, Л. Л. Господарський, І. Я. Громова, А. М. Гудима, А. А. Йолтухівський, М. В. Кравченко, Г. Б. Середюк, В. Н. Шульгай, А. Г. Klishch, H. I. Курилів, Г. М. Мікулець, Л. В. Сандуляк, Т. В. Федоров, С. В. Повшенюк, А. В. Шершун, Г. Г. Крицький, І. О. Вольвач, В. В. Гладка, В. М. Криницька, І. Я. Горачук, В. В. Науменко, Л. Ю. Хасхачих, Д. А. Шевченко, О. А. Миронюк, І. С. Марченко, В. Г. Литвин, К. Ю. Носенко, В. М. Петрук, Н. С. Фальфушинська, Г. І. Мітюніна, Н. І. Гусакова, І. В. Красільнікова, О. А. Шідловський, В. О. Мигович, В. В. Сердцева, О. А. Коцюра, О. О. Куліцька, М. І. Загричук, Г. Я. Дарій, В. І. Пурденко, Т. Й. Дзиґа, С. В. Краснов, В. В. Разумний, Р. В. Демченко, Т. В. Канюка, Г. С. Шафранський, В. В. Касьянова, О. М. Шевельова, О. В. Yelahina, N. I. Шпонька, І. С. Іванець, Л. М. Мартиненко, В. Б. Коновалов, С. В. Филимоненко, В. П. Іващук, Л. Ю. Карапетян, О. Ю. Закревський, А. М. Підручна, С. Р. Острівка, О. І. Яремчук, О. З. Крицький, Т. І. Силенко, Г. Я. Пінчук, В. А. Бакалець, О. В. Заєць, Т. А. Габор, Г. Г. Бегош, Н. Б. Михайлів, Л. М. Толстанов, О. К. Нестерець, О. Л. Гарагуля, І. С. Чуйко, В. І. Крамарьова, Ю. С. Щудро, С. А. Зайцев, В. В. Кулагін, О. О. Дзяк, М. В. Соболєва, І. А. Цодікова, О. А. Єлоєва, З. В. Сергієнко, О. І. Бодня, К. І. Жеребкін, В. В. Гиря, М. П. Суременко, М. С. Волікова, О. О. Дядик, В. П. Чикаренко, З. О. Чергінець, А. В. Нестеренко, Л. А. Ляховська, Т. Ю. Болгарська, І. В. |