Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Ілащук Т. О., Мікулець Л. В. Заглавие : Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб Параллельн. заглавия :Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11 (Шифр МУ7/2017/2) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE Аннотация: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності Доп.точки доступа: Мікулець, Л. В. |