Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Комнацький Б. Ю., Повшенюк А. В., Коцюра О. О. Заглавие : Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти Параллельн. заглавия :Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2017/2) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса MeSH-главная: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL Аннотация: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання Доп.точки доступа: Повшенюк, А. В. Коцюра, О. О. |