Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Корда М. М., Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З. Заглавие : Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії Параллельн. заглавия :Methodological and logistic support of the learning process at the department of medical biochemistry Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 28-32 (Шифр МУ7/2017/2) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY Аннотация: У статті відображена концепція навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчання студентів на кафедрі медичної біохімії в світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клінічного мислення на основі констеляції біохімічних показників. Біохімічні підходи посідають чільне місце в діагностичному процесі, бо лише вони відображають молекулярні механізми розвитку патологічного процесу. Не менш важливою умовою навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Нарешті, сучасне навчання студентів неможливе без впровадження інноваційних технологій – комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з біохімії, що моделюють різні метаболічні шляхи, процеси чи алгоритми лабораторних досліджень, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів в навчальних лабораторіях. Особливих вимог потребують уміння студентів виконувати і інтерпретувати матрикульні біохімічні дослідження, які використовуються в діагностиці найпоширеніших хвороб. Клініко-лабораторна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання біохімічних процесів повинні займати чільне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків. Висновки. Викладання біохімії студентам-медикам повинно бути практично-орієнтованим, компетентнісним, мати мотиваційне спрямування, що забезпечується належною методичною базою, широким впровадженням інноваційних технологій, вдосконаленням бази клініко-біохімічних тестових завдань, високим рівнем міжкафедральної інтеграції суміжних дисциплін Доп.точки доступа: Корда, М. М. Шершун, Г. Г. Куліцька, М. І. Підручна, С. Р. Острівка, О. І. Яремчук, О. З. |