Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Лінчевський О. В., Булах І. Є., Мруга М. Р. Заглавие : Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів Параллельн. заглавия :Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2017/3) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ МЕТОДОВ -- COMPARATIVE EFFECTIVENESS RESEARCH Аннотация: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах Доп.точки доступа: Булах, І. Є. Мруга, М. Р. |