Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Заглавие : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Параллельн. заглавия :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Аннотация: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Доп.точки доступа:
Геруш, О. В.
Садогурська, К. В.
Паламар, А. О.
Музика, Н. Я.