Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Запорожан С. Й., Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Заглавие : Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру
Параллельн. заглавия :Modern approaches to orthopedic and trauma internship doctors training in the simulation training center
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ХИРУРГИ -- SURGEONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ МАНИПУЛЯЦИЯ -- MANIPULATION, ORTHOPEDIC
Аннотация: Вивчення хірургічної патології лікарями-інтернами в симуляційному тренінговому центрі ґрунтується на базових принципах організації навчального процесу та здійснюється поетапно: викладення лекційного матеріалу, відпрацювання індивідуальних практичних навичок, обробка та аналіз лікарями-інтернами результатів власної активності й ефективності проведеної роботи, самоаналіз та елементи зворотного зв’язку. Можливість виконувати етапи оперативного лікування та практичні навички необхідну кількість разів до повного їх відпрацювання, створення рівних умов для всіх лікарів-інтернів та індивідуальний підхід до процесу навчання дозволяють краще підготувати лікаря-інтерна до самостійної операційної діяльності. Висновок. Використання симуляційних технологій у навчальному процесі лікарів-інтернів ортопедів-травматологів полегшує засвоєння теоретичного матеріалу, дає можливість набути необхідний практичний досвід роботи, а також об’єктивно оцінити їхні професійні знання, комунікативні та спеціальні навички
Доп.точки доступа:
Запорожан, С. Й.
Шульгай, А. Г.
Цвях, А. І.
Господарський, А. Я.
Копитчак, І. Р.
Сидоренко, В. М.