Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 4 Интересные статьи : Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8) Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13) Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17) Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25) Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти/ Т. А. Заєць (стр.26-28) Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33) Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37) Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41) Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47) Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52) Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57) Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61) Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65) Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69) Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73) Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76) Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80) Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84) Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89) Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94) Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97) Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100) Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106) Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111) Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118) Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Бабінець, Л. С. Герасимюк, І. Є. Грицан, Л. Д. Дмитришин, Т. М. Заєць, Т. А. Корда, М. М. Криницька, І. Я. Марущак, М. І. Олеськова, Г. Г. Сабатовська, І. С. Тозюк, О. Ю. Фіра, Д. Б. Ястремська, С. О. Likhacheva, N. V. Бойко, Т. В. Бондаренко, О. О. Волошина, О. Б. Колісник, Н. С. Кущ, О. Г. Паласюк, Г. Б. Радецька, Л. В. Стойкевич, Г. В. Prokop, I. A. Воробець, З. Д. Дідух, В. Д. Саварин, Т. В. Боцюк, Н. Є. Мізь, А. В. Шульгай, А. Г. Криницька, І. Я. Селезньов, М. А. Litovchenko, T. A. Петрук, Н. С. Збітнєва, В. О. Марченко, Н. А. Омельянчик, В. М. Паласюк, Б. М. Пасєчко, Н. В. Лебідь, О. І. Кушинська, М. Є. Рудяк, Ю. А. Корильчук, Н. І. Пришляк, А. М. Запорожан, С. Й. Кліщ, І. М. Петренко, Н. В. Tondiіy, O. L. Шпонька, І. С. Лисий, І. С. Чабаненко, Д. В. Бессараб, Г. І. Ярема, Н. М. Ярема, Н. І. Погорецька, Х. В. Чупашко, О. Я. Горкуненко, А. Б. Боровик, І. О. Стародуб, Є. М. Воронцов, О. О. Рябоконь, С. С. Мігенько, Б. О. Творко, В. М. Ясній, О. Р. Ремінецький, Б. Я. Габор, Г. Г. Ekzarhova, A. I. Sukhonosova, O. Y. Найдьонова, О. В. Балашова, І. В. Дукова, О. Р. Стаднік, О. І. Фрейвальд, В. А. Жернова, Н. П. Степанова, Н. В. Тихоновська, М. А. Морозова, О. В. Сухомлінова, І. Є. Боб, А. О. Смачило, І. В. Савченко, І. П. Гаврилюк, М. Є. Наумова, Л. В. Хоміцька, А. І. Крицький, Т. І. Мандзій, З. П. Дуда, К. М. Пацкань, Л. О. Кузьмак, І. П. |