Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Курбан О. Заглавие : Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами? Место публикации : Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 4-5 (Шифр ФУ17/2018/2) MeSH-главная: ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION ИНТЕРНЕТ -- INTERNET Аннотация: Маркетингові комунікації з кожним роком все більше й більше йдуть у віртуальний простір, стають інтегрованими та мультифункціональними. Починаючи з 60-х років минулого століття, комп’ютерно-технологічні засоби комунікації пройшли в цілому три етапи — web 1.0, web 2.0, web 3.0. Сьогодні ми стоїмо на порозі web 4.0, ключовими поняттями якого є «інтернет речей», «системи Вig Data», «штучні нейронні мережі», «блокчейн». Поки що ключові технології наступного етапу розвиваються переважно у форматі прототипів, але подекуди нові технології дозволяють здійснювати серйозні прориви в конкурентній боротьбі на ринку. У контексті мети та завдань, що стоять перед маркетологами, які працюють на фармацевтичному ринку, найважливішими є такі, як клієнтські системи Big Data |