Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бобрук С. В.
Заглавие : Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів
Параллельн. заглавия :Ways of improving education with the aim of prevention of psycho-emotional violations in medical students of higher medical institutions
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати фактори негативного впливу, які виникають під час навчального процесу у студентів-медиків, та полегшити вивчення і закріплення матеріалу. Основна частина. Проаналізовано умови навчання студентів-медиків Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. В ході роботи було встановлено, що одними з основних труднощів, із якими зіштовхуються майбутні лікарі, – це необхідність засвоєння великого об’єму навчального матеріалу за короткий період часу та відсутність відпочинку. Створення кімнат для відпочинку між заняттями чи після них та викладення матеріалу у вигляді рольових ігор забезпечать краще вивчення і засвоєння не тільки теоретичного, а й практичного матеріалу та покращать психоемоційний стан студентів-медиків. Перспективною є також робота зі студентами спеціаліста в галузі психології, який, у свою чергу, зможе вчасно виявити та надати допомогу студентам, які входять у групу ризику щодо психоемоційних розладів. Висновки. Підвищення продуктивності навчання студентів-медиків можна досягти шляхом впровадження в практику викладання матеріалу у вигляді рольових ігор. Це дасть можливість викладачу оцінити та закріпити знання одразу усієї групи студентів, серед яких здорова конкуренція слугуватиме мотивацією до кращого навчання. Вирішити ряд проблем, які виникають з боку порушення психоемоційного здоровʼя, можна створенням умов для отримання кваліфікованої допомоги психолога, що сприятиме легшому перебігу адаптації до навантаження