Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Зятковська О. Я., Бакалюк Т. Г.
Заглавие : Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою
Параллельн. заглавия :Teaching experience for english-speaking students by the credit-transfer system
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати ефективність застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу для навчання іноземних студентів на кафедрі медичної реабілітації Тернопільського державного медичного університету. Основна частина. Досвід викладання англійською мовою на кафедрі медичної реабілітації іноземним студентам ТДМУ за кредитно-модульною системою показує, що предмети, які викладаються, та засоби навчання, які використовуються, впливають ефективно й дозволяють реалізувати поставлені задачі. Шляхом збільшення об’єму наочного матеріалу, вивчення нових методів реабілітації, складання індивідуальних програм медичної реабілітації при різних патологіях та роботою у фізіотерапевтичних відділеннях студенти підвищують свій рівень знань і кваліфікацію як фахівців. У свою чергу, навчання іноземних студентів стимулює викладачів удосконалювати навики володіння іноземною мовою та професійну майстерність. Висновки. 1. Головною метою навчального процесу при вивченні клінічних дисциплін іноземними студентами є формування у них клінічного мислення, творчого підходу, чому сприяють мотивація до вивчення навчального матеріалу та інтерес до медицини в цілому. 2. Педагогічні заходи, які застосовує кафедра медичної реабілітації, дозволяють суттєво підвищити ефективність навчання іноземних студентів. Одночасно постійно повинна вдосконалюватися мовна підготовка викладачів. 3. Кредитно-модульна система організації навчального процесу забезпечує належну ефективність навчання, сприяє удосконаленню методів викладання для іноземних студентів і забезпечує інтеграцію освітніх програм у світовий освітній простір
Доп.точки доступа:
Зятковська, О. Я.
Бакалюк, Т. Г.