Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименко, Т. М., Сандуляк, Т. В., Сердцева, О. А.
Заглавие : Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті
Параллельн. заглавия :Digital divide between faculty and students in post-graduate education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 31-35 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів
Доп.точки доступа:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.