Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Шевчик Л. О., Кравець Н. Я. Заглавие : Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів Параллельн. заглавия :Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 78-81 (Шифр МУ7/2018/3) MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING Аннотация: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій Доп.точки доступа: Кравець, Н. Я. |