Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Олексій К. Б.
Заглавие : Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики
Параллельн. заглавия :The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 109-113 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому