Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Шінкарук-Диковицька М. М. , Федик Т. В., Побережна Г. М., Гаджула Н. Г. Заглавие : Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи Параллельн. заглавия :Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208 (Шифр ВУ45/2017/29) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT Аннотация: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішенняThe work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined Доп.точки доступа: Шінкарук-Диковицька, М. М. Федик, Т. В. Побережна, Г. М. Гаджула, Н. Г. |