Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Ігнащук О. В., Демчишин Я. М., Місюрова М. О., Дідик І. В., Кириченко Ю. В. Заглавие : Вплив організації роботи центрів первинної медико-санітарної допомоги на задоволеність пацієнтів якістю надання медичної допомоги населенню Параллельн. заглавия :The influence of the organization of the primary health care centers work on patients’ satisfaction with quality of medical aid Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 235-239 (Шифр ВУ45/2017/29) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE МЕДСЕСТРИНСКОЙ ПРАКТИКИ СТРУКТУРА -- NURSE'S PRACTICE PATTERNS Аннотация: Якість надання первинної медико-санітарної допомоги населенню визначається значною кількістю факторів: професіоналізмом та комунікативними навичками лікарів, матеріально-технічним забезпеченням медичного закладу, організацією маршруту пацієнта та злагодженою пацієнто-орієнтованою роботою всіх підрозділів закладу, в тому числі реєстратури, діагностичних кабінетів, та медичних працівників. Вивчення задоволеності пацієнтів якістю надання медичної допомоги в закладі є важливим інформативним інструментом для виявлення можливих недоліків і їх усуненню за допомогою ефективного управління та впровадженню світового досвідуThe quality of providing primary health care for the population is determined by a large number of factors: professionalism and communicative skills of doctors, material and technical support of the medical institution, organization of the patient’s route and coordinated patient-oriented work of all units and medical staff of the institution, including registries and diagnostic offices. Evaluation of the patient’s satisfaction with the quality of health care provision at an institution is an important informative tool for identifying possible disadvantages and removing them through effective management and implementation of world experience Доп.точки доступа: Ігнащук, О. В. Демчишин, Я. М. Місюрова, М. О. Дідик, І. В. Кириченко, Ю. В. |