Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Король С., Саакян К. Заглавие : Privаte Label: здивувати і завоювати Место публикации : Фармацевт практик. - 2019. - № 4. - С. 12-13 (Шифр ФУ17/2019/4) MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL АПТЕКИ -- PHARMACIES Аннотация: Власна торгова марка (ВТМ, Privаte Label) — марка товару або послуги, створених певною компанією-виробником на замовлення і представлених під брендом іншої компанії. Хоча найбільше така практика поширена у продуктових торговельних мережах, сьогодні ВТМ вже активно створюють і роздрібні аптечні мережі. Ці товари можуть випускатися під маркою певної торговельної мережі або мати оригінальну власну назву. Продукти, які випускаються під ВТМ, часто позиціонують як альтернативу дорожчим і «преміум»-брендам та знаним міжнародним чи національним торговим маркам Доп.точки доступа: Саакян, К. |