Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Король С., Саакян К.
Заглавие : Privаte Label: здивувати і завоювати
Место публикации : Фармацевт практик. - 2019. - № 4. - С. 12-13 (Шифр ФУ17/2019/4)
MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Аннотация: Власна торгова марка (ВТМ, Privаte Label) — марка товару або послуги, створених певною компанією-виробником на замовлення і представлених під брендом іншої компанії. Хоча найбільше така практика поширена у продуктових торговельних мережах, сьогодні ВТМ вже активно створюють і роздрібні аптечні мережі. Ці товари можуть випускатися під маркою певної торговельної мережі або мати оригінальну власну назву. Продукти, які випускаються під ВТМ, часто позиціонують як альтернативу дорожчим і «преміум»-брендам та знаним міжнародним чи національним торговим маркам
Доп.точки доступа:
Саакян, К.