Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федчишин Н. О., Пермякова О. Г.
Заглавие : Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід
Параллельн. заглавия :The role of family and family education in the organization of educational process in germany and france: history and experience
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 181-186 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS
СЕМЬЯ -- FAMILY
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): гербартеріанські школи
Аннотация: Мета роботи – з’ясувати вплив родини й сімейного виховання на навчально-виховний процес у Німеччині та Франції в істо­ричному аспекті. Основна частина. Інноваційні технології не можуть замінити виховання людини, і важливість родини поступово зростає: усвідомлюється роль виховання підростаючого покоління (формування громадянина). Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо сімейного виховання, у виховному процесі яких втілено передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають лідерські позиції у навчально-виховному процесі, є сьогодні актуальним. З педагогічної точки зору на основні принципи і засади теорії шкільної організації, педагогічні спільноти Німеччини та Франції констатували першочергове право родини на виховання дитини. Висновки. Гербартіанство забезпечило у Німеччині всі належні передумови для освітньої політики й практики, де поєднані: сімейне виховання, креативне навчання, належний відпочинок, релігійне осмислення сенсу життя. У Франції для підтримки сімей та всіх, хто займається вихованням й освітою дітей, створені асоціації сімейної освіти, які підтримуються державою та місцевими органами влади, благодійними спільнотами й чисельними партнерами
Доп.точки доступа:
Пермякова, О. Г.